woensdag 21 maart 2018

Laat het mooie weer maar komen!

Toen ik het boek stof voor durf-het-zelvers 3 kocht, wist ik meteen wat ik er als eerste uit zou maken. Mijn kleuter is namelijk nogal van het type om tot de allerlaatste moment te wachten om naar het toilet te hollen dus een echte jumpsuit koop ik eigenlijk nooit omdat ze dat zeker niet tijdig uitkrijgt. Maar zoals ze in het boek zelf aangeven kan de combinatie van top met ronde kraag en broekrok in dezelfde stof perfect voor een jumpsuitlook zonder toiletongemakken.


Zoals ik al eerder schreef, wou ik dit jaar proberen om wat meer achter de naaimachine te kruipen en bij mijn goede voornemens stond aldus 1 afgewerkt naaiwerk per maand. Intussen is het midden maart en zit ik aan 2 stuks (ahja want 't is geen echte jumpsuit hé). Hoera!


Nu had ik blijkbaar meer stof gekocht dan de standaard meter die ik meestal koop wanneer ik nog niet direct een duidelijk doel heb wanneer ik de stof aanschaf. Wat denken jullie, kan deze print ook voor een jongen? En zo ja, welk patroon vinden jullie wel een leuk idee in maat 86 of 92?

Project 1 afgewerkt naaistuk per maand: 2/12

Patronen: broekrok en top met ronde kraag uit svdhz3
Stof: Cerisette (geen idee meer waar ik dat lapje ooit kocht)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten