vrijdag 6 juli 2018

Team Tour

Op het moment dat ik deze blogpost afwerk staat België 0-2 voor tegen Brazilië in de kwartfinale van de wereldbeker voetbal 2018. Maar ik wil het hier hebben over dat andere grote sportevenement dat morgen van start gaat namelijk de Tour de France.

In de familie van mijn man zijn de mannen echte wielrenliefhebbers. De Tour de France is dan ook steevast gespreksonderwerp nr.1 tijdens de eerste weken van juli. Aangezien we allemaal samen voor een week naar zee trokken om de vakantie in gang te trekken, besloot ik voor alle jongens enkele toepasselijke t-shirts te maken.


6 Stuks in totaal. Je ziet er telkens maar 5 op de foto want één neefje wou niet poseren (peuterpuberteit en zo).
En ja, je leest het goed, enkel voor de jongens. Want toen ik me wat verdiepte in de Tour de France, ontdekte ik dat er geen voor vrouwen bestaat.
Voor wie wat meer uitleg wil over het puntenklassement van de tour: dat kan je hier lezen.

Achterkant                                                                                        Voorkant

Zijn jullie eerder voetbalfans of meer wielerliefhebbers? Of zoals bij ons beide?

Nodig: (alles afkomstig van 1 webshop: Feeërieke)
textiel
rode, gele en zwarte flexfolie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten