dinsdag 31 januari 2017

Berenliefde

Aangezien de baby op zich laat wachten, is er plots heel wat tijd vrij om leuke spulletjes te maken. Dus toen ontmoetten de cameo hobby en de naaimicrobe elkaar.
Ik liet de cameo enkele leuke beren uitsnijden uit flockfolie. De zwarte longsleeve is het kleinste maatje van bij feeerieke: 3-6maand. Dit staat trouwens momenteel in promotie! en is ook nog eens gemaakt uit ecologisch katoen. Ideaal voor mijn winterbaby'tje. Wanneer ik het op andere gekochte t-shirts leg komt het inderdaad overeen met maat 68.
Aangezien ik nog wat stof had van het vorige naaiproject en ik wel vond dat dat goed paste bij de zwarte longsleeve, naaide ik een bijpassend broekje.

Het blauwe t-shirtje komt ook van feeerieke en is ook de kleinste maat: 68. Het zal van pas komen op de eerste warme lentedagen!

Zwarte longsleeve, blauw T-shirt , flockfolie: alles feeerieke
Berenstof en grijze tricot: gekocht op het stoffenspektakel
Patroon broekje: babylegging van Emma en Mona



Geen opmerkingen:

Een reactie posten