zondag 29 januari 2017

Een nieuwe outfit voor baby beer

Baby beer kreeg een nieuwe outfit. Ik maakte de jumpsuit van Kiind en een bijpassend babymutsje. Het patroon en uitleg van Kiind vond ik heel duidelijk, alsook voor de muts. Wel was het niet evident om knoopjes te vinden waarmee je de beentjes van het pakje kan sluiten. Kamsnaps gingen niet door de lagen stof en ook metalen drukknopen om met een hamer in te slaan, raakten niet door alle lagen stof. Uiteindelijk gebruikte ik drukknopen die ik moest aannaaien, de ouderwetse manier. Hiermee lukte het wel.


Grote zus werd natuurlijk ook verwend met een nieuw setje. Het giletje en rokje zijn van Billieblush. De longsleeves maakte ik er zelf bij in het geboortethema.

Berenstof: gekocht op het stoffenspektakel (lekker warme binnenkant!)
Patroon Jumpsuit: (van Kiind) ik maakte maat 50 en het lijkt me ook als maat 50 te vallen doch ik heb momenteel nog geen baby om te passen
Patroon Mutsje: (van Zaaberry) maat 0-3 maand, maar lijkt me eerder maat 3maand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten