woensdag 20 februari 2019

Huwelijks geschenkjes

Voor het huwelijk van Valérie en Andries maakte ik 2 eenvoudige geschenken met mijn cameo. 
De bruidsmeisjes waren blij met hun gepersonaliseerde teenslippers om zere voeten te vermijden aan het eind van een lange feestdag. 


Gouden glittervinyl past perfect bij de slippers ;-)

De trouwers kregen een koffertje om alle herinneringen, foto's, cadeautjes en zo in te bewaren. Volgende keer moet ik wel iets beter kijken dat ik de stickers zo kleef dat het slotje niet onderaan zit (daarom staat het een beetje scheef).

Gouden glittervinyl
Zwart vinyl
Rose gold vinyl (Ik gebruikte hiervoor een restje printbaar rose gold vinyl dat ik nog had liggen van dit project)
Koffertje
Slippers aangebracht door de bruid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten