woensdag 18 januari 2017

Stof op de kast

Het was hier een beetje stil op de blog, maar dat wil niet zeggen dat er niets gemaakt werd. Integendeel, maar er was ook wat nestdrang en dat zorgde ervoor dat ik eerst het huis op orde wou. Van stof op de kast is hier dus geen sprake, wel legde ik zelf een lapje stof op de kast.
Vandaag zal ik beginnen met een snel klaar project met stof. Dat je met stof niet enkel kan naaien heb ik denk ik wel al laten zien. We erfden een kastje maar op het bovenblad zat een grote vlek.

Dit stofje van Michael Miller stal een tijdje geleden m'n hart. Er werd al vanalles mee gemaakt. Ik legde het over de vlek en de glas er terug over. Klaar is kees. De vlek is gecamoufleerd. Met een restje maakte ik nog een lampenkapje voor het Lykta ikea tafellampje en zo is alles assorti.


Patroon voor het lampenkapje kan je hier terugvinden: http://viedesofie.blogspot.be/2016/08/1-meterke-stof.html
Stof is van Michael Miller, ik weet begot niet meer waar ik die kocht, maar ik vrees dat deze momenteel niet meer verkrijgbaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten