woensdag 13 juni 2018

BCE BMECTE!

Een echte creatieveling maakt natuurlijk zelf z'n outfit om te supporteren voor de Rode Duivels tijdens het WK 2018!
Meer dan wat flex en t-shirts in rood, zwart en geel heb je daar niet voor nodig.

Aangezien het WK dit jaar plaatsvindt in Rusland, vertaalde ik de slogan tous ensemble naar het Russisch. Dat wordt dan bce bmecte. Op het volwassenen t-shirt voegde ik nog de plaats en datum van de 2e match van de groepsfase toe zodat P. het ter plaatse kan dragen.
Aan de binnenkant voegde ik nog ondersteboven 'believer' toe zodat ze bij een goal kunnen showen.

Het was nu niet bijster veel werk, maar aangezien ik vanaf nu ga proberen om al mijn cameo bestanden te delen, hierbij de kant en klare file voor wie ook nog snel iets wil maken.

Wat maakten jullie zoal om te supporteren?


Nodig: alles feeerieke
Rode t-shirt
Zwarte t-shirt : nieuw in het gamma bij Feeerieke: jersey t-shirts voor kinderen. Ik vind ze mooier vallen dan de tshirts van fruit of the loom, en ook de halsboord vind ik persoonlijk mooier
Rode flex
Gele flex
Zwarte flex


Geen opmerkingen:

Een reactie posten