zondag 28 mei 2017

Het kleinste kamertje

Het kleinste kamertje. Uiteindelijk brengen we er toch wel heel wat tijd in door. Het kan er maar beter leuk en gezellig zijn. Met een restje gouden vinyl dat ik nog had van dit project ging ik op zoek naar inspiratie. 

Ik leefde me uit op de wc-bril. Ik heb er persoonlijk een hekel aan wanneer de bril omhoog blijft staan en sinds de sticker er plakt is het niet meer voorgevallen. Wat een kleine herinnering toch al niet teweeg kan brengen ;-)

Verder ook nog wat op de muur geplakt.

Tot slot maakte ik ook nog 2 lichtgevende stickers. Kwestie van de WC en/of lichtschakelaar gemakkelijk terug te vinden in het donker wat vooral handig kan zijn voor bezoekers. 



Hiervoor gebruikte ik gouden vinyl en glow in the dark vinyl van Feeerieke. Tegenwoordig heeft ze zelfs metallic vinyl wat nog mooier glanst, maar dit projectje maakte ik al een tijdje geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten