zaterdag 24 juni 2017

Het juffenkado

De eerste kleuterklas zit er bijna op. Ik zag al heel wat knutsels voorbij komen en nu toon ik ook die van Juliette (en mij).
De naam stempel sneed ik uit, uit een gom. Ik veronderstel dat iedere juf wel een stempel kan gebruiken. Er zitten ook een paar stempelkussens bij, zo kan ze hem meteen uitproberen.
Verder ook een fles wijn waar ik een leuke tekst op schreef met een chalkmarker. De tekst vond ik op pinterest en neen, ik denk niet dat het zo erg was ;-), maar een lekker glas rode wijn op een zwoele zomeravond lijkt me wel een tof kado om nog eens mijmerend na te genieten over het afgelopen schooljaar. 'Our child might be the reason you drink. Enjoy one on us'.

Het bedankingskaartje dat Juliette bestempelde, is gemaakt op groeipapier. Dat leek me wel toepasselijk. Dit papier bevat zaadjes van vergeet-me-nietjes en kan uitgeplant worden. (er bestaat ook papier met andere zaadjes).
En dan werd alles ingepakt in een tekening van Juliette.

 Wat maakten jullie? Zouden jullie hier blij mee zijn (moesten jullie juf zijn)?

Chalkmarker van Feeërieke
Gom en stempelkussens van Hema?
Groeipapier kocht ik ergens op internet
Fles wijn van Colruyt







Geen opmerkingen:

Een reactie posten