woensdag 26 juni 2019

Het juffenkado 3.0 en 2.0bis

Dit jaar liet ik Juliette met textielstiften een katoenen draagtas versieren. Aan de ene kant schreef ze: je bent een fanTAStische juf. Aan de andere kant maakte ze een tekening. Zo een tas komt altijd van pas.

Juf Mieke kreeg vorig jaar enkele pompoenplantjes van eigen kweek. Nu was ik teleurgesteld want ondanks het feit dat de plantjes goed groeiden (ook bij mij) kwamen er maar geen pompoenen aan. Ik surfte het www rond en blijkt het heel moeilijk te zijn om zelf pompoenen te kweken van zaadjes die je zelf uit een pompoen haalt. Oké. Dus dit jaar een herkansing met een ander plantje. Een avocado van eigen kweek. Blijkbaar is het ook niet zeker of daar überhaupt wel ooit avocado's zullen aan groeien, maar het is me na heel lang proberen eindelijk gelukt om van een pit een plantje te krijgen en het is ook gewoon een leuke plant dus voila.
 

Benieuwd wat ik de afgelopen jaren maakte? Dat kan je hier en hier zien.

Nodig:
- Textielstiften kocht ik een tijdje geleden bij Ikea
- Tote bag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten