vrijdag 14 juni 2019

Nog 2 zitzakken volgens een snel recept!

De laatste weken heb ik de smaak van het naaien weer helemaal te pakken. Ik koos voor snel veel stof verwerkt en snel af projecten. De 30 minutes bean bag kwam dus weer in mijn vizier, die had ik sowieso nog beloofd aan Juliette.

Ik maakte de zitzak al eerder hier en aangezien ik de tutorial vertaalde was ie deze keer nog sneller klaar. Ik maakte er dan maar meteen 2. Hupla, de stoffenvoorraad wordt weer iets kleiner!
En dat ik het een beetje zonde vind om met deze prachtige stof een kledingstuk te maken voor speciale gelegenheden en dat dus maar enkele malen te dragen. Als zitzak kunnen we er dagelijks van genieten ;-)

Voor de 2e zak gebruikte ik 2 totaal verschillende stoffen. Zo kunnen we makkelijk wisselen van uitzicht. Deze keer heb ik de zakken gevuld met een mengeling van de vulling van de veritas, maar ook met stofresten, vulling van oude kussens en de vulling van een oud borstvoedingskussen.




















Stof kocht ik
- blauw met dieren: Lotte Martens
- wit/zwart gestreept, canvas van Ikea
- groen met bloemen, lap uit de kringloopwinkel.

Vulling: pandavulling van Veritas, stofresten, inhoud van borstvoedingskussen en andere kussens


Afgewerkt naaiproject: 7/12 (ik tel dit als 1 project want 1 snel klaar en 2 ik zit voor op schema want het is nog maar de 6e maand van het jaar. Hoera!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten