zaterdag 2 april 2016

Dino on the toilet

We hebben geen grote wc dus zocht ik al een tijdje naar een speels accent om een reserve rol papier in de WC te zetten. Pinterest bracht soelaas. Nadat het nodige materiaal verzameld was, werd het wachten op een mooie lentedag om te kunnen starten.
We don't have a big lavatory so for a while I was looking for a nice idea to put an extra toilet paper. My friend pinterest had one.
De dino's kregen eerst nog een badje en mochten daarna het gras onveilig maken maar nadien kregen ze enkele lagen primer over zich heen. Ik kocht verkeerdelijk grijze primer, maar het resultaat was toch zoals ik het bedoeld had.
First they had a bath, then I sprayed the primer several times. I bought a grey primer instead of a white one, but they ended up as I meant to be.

Ze kregen verschillende lagen zodat er nergens geen kleine onregelmatige plekjes zouden zijn. Ik had liever geen grijs-gouden gras nadien dus moesten ze in een kartonnen doos. Op de bus stond vermeld dat er 2u tijd moest tussen de verschillende lagen, maar zo lang kon ik niet wachten, dus van zodra ze er droog uitzagen kregen ze een nieuwe laag.
Because I didn't want golden grass afterwards they had to sit in a box for their tanning. Although the spray advised to wait 2 hours between the several layers, I coudn't wait that long and gave them a new spray when I thought it was time for it.


Nadien mochten ze nog een nachtje buiten doorbrengen om dat vervelende geurtje kwijt te raken. After a night outside, they have lost their smell.
Et voila, tot nu toe volbrengen ze beeldig hun nieuwe taak.
There they are!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten