zaterdag 2 april 2016

Hey,
I'm Sofie, thirty something and I live in Belgium. Since I was a child, I liked crafts. Furthermore healty food has become an interest. This blog was made to organise my creations, ideas, recipes, and so on, but it's always nice to read your reactions. English is not my mother tongue so feel free to send me a message whenever I write some mistakes.

Hallo,
Ik ben Sofie, ergens in de dertig en ik woon in België. Van kindsbeen af ben ik creatief bezig en de laatste tijd is er ook een interesse voor gezonde voeding bijgekomen. De blog komt er om al mijn ideëen en creaties te organiseren omdat ik het een beetje beu was om steeds weer opnieuw te moeten zoeken naar welk patroon ik nu juist gebruikt had en welke eventuele aanpassingen ik daaraan gemaakt had. Ook wordt hier regelmatig iets nieuws uitgeprobeerd in de keuken dat wel lekker was, maar toch raakt dat recept dan vaak vergeten wat jammer is. Dus nu is er de blog, om al deze info met jullie te delen. Uiteraard is het altijd leuk om jullie reacties te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten